Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petrpetrpetrpetr

18. 8. 2011 0:26
Trochu z jiného soudku

Jak jsem kdesi zaslechl: Když se nepovede syn, tak vás může připravit i o střechu nad hlavou. Když se nepovede dcera, tak dokáže i zajistit celou rodinou. (jen jsem si na to vzpomněl, když jsem četl název) :)

0 0
možnosti

aby diskuse neměly sysl

17. 8. 2011 21:25
Řešení jednoduché

Buďte ten hodný, kdo se objeví jednou za rok.

1 0
možnosti

Lex Aeterna

17. 8. 2011 18:34
Odkdy se máma vdala za otčíma

jsem byl k ničemu za každých okolností, nezávisle na mé sestře.

Život sám řeší problémy nejlépe: máma už doma nemá budižkničemu, který ji nepřeje štěstí s úžasným manželem a který ji jen komplikuje život, a já už nemám mámu.

Pořád slýchávám ty nesmysly: "No ale přeci je to máma, měl by ses s ní udobřit.".... jistě, a nejlíp ji také poslat stotisíc korun, aby její manžel měl za co pít a platit právníky pro jeho syna který sedí za dealování.

0 0
možnosti

TondaN

17. 8. 2011 18:00
vím

o čem je řeč..

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS