Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petrph

2. 5. 2012 7:04
nesmysl to samozřejmě není

To už je pouhý důsledek dřívějšího rozhodnutí. Když už se EU rozhodla že bude nějak dlouhodobě podporovat  oblast Karibiku, tak pak je pro ní levnější když dá 130 milionu na nějakou propagaci (a ty peníze navíc dostanou zpátky evropské firmy), než tam poslat třeba miliardu keš.

Čili, ta otázka stojí, proč by měla EU vůbec někoho podporovat.Ale na tu se správně v současné globální politice odpovědět nedá.

0 0
možnosti

foxkelt

2. 5. 2012 10:05
Re: nesmysl to samozřejmě není

... ano, zdánlivou složitostí zatemnit fakt, že jde o pitomost. Zdůvodnění, že peníze dostanou evropské firmy (o čemž lze ale pochybovat), zamotává původní hloupost do klubka složitostí, aby se to všechno tvářilo "sofistikovaně". Dávat peníze na marketing rumu je asi stejně dobrý nápad, jako podporovat afghánské pěstitele máku, protože je to jejich jediná možnost obživy a fakt, že jde jen o zdroj opia, je nedůležitý. Jak by asi reagoval starosta, kdyby za mím přišel Lojza z obecní pastoušky a navrhl, ať obec hospodskému zaplatí z obecního reklamní ceduli "PIJTE NAŠE PIVO"? Chytil by se za hlavu a vykřikl: "Já trouba, že mě to nenapadlo, hospodský vydělá, zaplatí větší daně a tobě Lojzo budeme moci zvýšit chudinský příšpěvek!" Tohle by udělal? A nebo by obecního blba prostě vyhnal z kanceláře? Tipoval bych druhou možnost, ale možná je to kvůli mé hlouposti, že tomu prostě nerozumím :-)

0 0
možnosti

baloun

1. 5. 2012 17:38
Nepleťte si marketing

s reklamou

0 0
možnosti

foxkelt

2. 5. 2012 9:50
Re: Nepleťte si marketing

O to sice nešlo, ale jistě - marketing by měl spočívat v nalezení a uspokojení zákazníkových potřeb, tedy ve vymýšlení a prosazení (distribuci, prodeji...) produktu, který potřeby uspokojuje, narozdíl od vymýšlení "samoúčelného" produktu a následného vnucení . Jenže zejména v tomto případě je to přesně naopak - "marketing" karibského rumu nemůže být ničím jiným než vnucováním neexistující potřeby. Potřebu se opít, případně "vypadat in díky pití správného drinku" je těžko možné pokládat za potřebu v jakémsi přirozeném smyslu. Nebo že by pití právě této lihoviny uspokojilo zákazníka víc, než pití jakékoli jiné lihoviny? Takovou hloupost je opravdu nutné lidem vnutit, sami by na ni nepřišli :-)

0 0
možnosti

venenum

1. 5. 2012 11:31
prostě 130 milionů

na rozvoj vybraných marketingových firem

0 0
možnosti

neznámý pachatel

1. 5. 2012 12:31
Re: prostě 130 milionů

A na podporu alkoholismu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS